Fotsvamp



Alla kan väl lukta lite illa om fötterna ibland?



Jag går så fort så det ryker om fötterna  hehe

Jag och Freja tog en promenad längs gamla järnvägsspåret mellan Ljungby och Lagan.
Jag gick och funderade på hur bra vandringsled det skulle bli om det röjdes lite.


Många små julgranar.



Här hade det visst blivit röjt men allting låg kvar på spåret så det gjorde bara saken värre.
Ännu lite längre fram hade någon försigkommen person dragit taggtråd rakt över spåret så vi vände.



Vilopaus i ljungen på vägen hem. Soligt och fint var det denna höstdag och det kändes inte bra att vända hemåt så fort.
Det har ju varit många diskussioner om järnvägen här. Personligen tycker jag det skulle göras om till cykelbana eller vandringsled så man slipper trafiken om man vill ta sej nånstans utan motorfordon.
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Fotsvamp

Intressant forsvamp det där :P

2011-02-15 @ 14:58:06
URL: http://www.fotsvamp.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0