Lucia

Nu är det Lucia igen. Även i år faller snön,om än med viss tvekan.
I övrigt är inte mycket sig likt.
Det mesta är ganska kaotiskt. Det börjar på jobbet och följer med hem. Inte pga att jag har svårt att släppa tankarna på jobbet när jag går hem, utan pga att min chef har svårt att hålla tankarna på jobbet.
Jag var sjuk tre dagar förra månaden men min chef anmälde först efter tretton dagar att jag var frisk igen vilket gör att jag inte har råd att förbereda inför julen.
Och jag som är fullkomligt galen i julen.
När jag sa till henne om det sa hon bara att jag får ju tillbaka det den 23:e.
Yes,vilken tur.
Dagen innan julafton och då jobbar jag kvällen.
Man måste bara få gnälla lite,
även om det kanske inte gör någon större nytta.
I vilket fall som helst önskar jag alla en riktigt fin Lucia-helg.

Alla utom möjligen chefen då   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0