Goda nyheter

Jag pratade med Aina och Bosse i kväll och tumören har gått tillbaka!!!!
Yes,yes,yes.
Idag har hon varit uppe och gått och imorgon ska hon träna på att gå i trappor. Dosen kortison minskas och hon ska få komma hem.
Aina hade rätt. Det var nog nästan bara Aina själv som trodde det och jag ger mej sjutton på att det var ren vilja och livsglädje som vände eländet.
Grattis Aina,jag är såå glad att du hade rätt, och att jag därmed hade fel. Det är ett fel jag inte har något som helst problem att leva med.
Det känns som ett mirakel. Sänder även en tacksam tanken till läkarvetenskapen som gör sånt här möjligt.
Tacksamhet är vad livet handlar om just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0